Vse pripombe skupaj za dopolnitev vloge za izdajo gradbenega dovoljenja

  
PRIPOMBE za dopolnitev vloge izdajo gradbenega dovoljenja

· Ključna izjava 0.6 odgovornega vodje projekta PGD je nepopolna, saj manjka podpis in osebni žig odgovornega vodje projekta.
·   Manjka digitalni del projekta PGD.
·   V PGD je načrtovana prestavitev voda elektronskih komunikacij v upravljanju Telemach d. o. o., Cesta ljubljanske brigade 21, 1000 Ljubljana (vir PISO), zato manjka soglasje tega upravljavca.
·   Manjka strokovna ocena o emisijah hrupa, kot to določa 2. točka 15. člena Uredbe o mejnih vrednostih kazalcev hrupa v okolju. V 6. točki 3. člena te uredbe je namreč jasno navedeno, da je objekt za športne ali druge prireditve vir hrupa po tej uredbi.
Pridobitev te strokovne ocene je potrebna tudi neposredno po 44. členu PUP-a, ki za objekte, ki so vir hrupa, določa izdelavo strokovne ocene, zato glede tega skladnost s PUP-om v PGD tudi ni izkazana.
·    Manjkajo podatki za odmero odškodnine zaradi spremembe namembnosti kmetijskih zemljišč, kot to zahteva 3.g člen Zakona o spremembah in dopolnitvi Zakona o kmetijskih zemljiščih. (»Poleg sestavin, ki jih določa predpis, ki ureja projektno dokumentacijo, mora projektna dokumentacija za objekte, za katere je določena obveznost plačila odškodnine zaradi spremembe namembnosti, vsebovati tudi podatek o vrsti in površini dejanske rabe, na kateri leži tlorisna površina objekta, pri čemer se dejanska raba povzame iz evidence dejanske rabe v skladu z zakonom, ki ureja kmetijstvo.«)
·   Na strani 6/8 je navedeno, da je priložena povratnica DRSV in da v predpisanem roku odgovora niste prejeli. Te povratnice v PGD ni. Gradbišče je risano povsem do meje s parc. št. 1335/1. Meteorna kanalizacija gre sicer v obstoječi sistem, ki pa se preko obstoječega izpusta odvaja v bližnji vodotok. Predložite vodno soglasje, saj po preveritvi pri DRSV postopek pri njih teče.
·   Objekt po izračunih v PGD potrebuje 68 parkirišč. Iz obrazložitve je razvidno, da se ob objektu izvede 15 novih parkirnih mest, ostala se zagotavljajo na obstoječih parkiriščih šole. Dejstvo je pa, da sta tako šola, kot načrtovani objekt samostojna objekta, ki glede na 31. člen PUP-a potrebujeta parkirišča kapacitete, ki se določi glede na tabelo iz veljavne urbanistične zasnove. Potreben je zato preračun potrebnih parkirišč za šolo ter ohranitev le-teh in samostojno še za obravnavani športni objekt. Parkirišč mora biti dovolj tako (ločeno) po kriteriju za šolo in za obravnavani objekt.
·   Shramba 08 in 09 v pritlični etaži na severu ni ustrezno vrisana, kotirana in popisana v vodilni mapi.
·   Lokacijske podatke (izmere objekta) v vodilni mapi je potrebno uskladiti z načrtom arhitekture.
·   Manjka tloris 2. nadstropja.
·   Upravni organ mora tekom postopka preveriti tudi, ali je za predmetno gradnjo potrebno izvesti presojo vplivov na okolje, kot to določa Uredba o posegih v okolje, za katere je treba izvesti presojo vplivov na okolje (Uradni list RS, štev. 51/2014, 57/15). V prilogi 1 so navedeni objekti oz. vrste posegov v okolje, za katere je potrebno izvesti predhodni postopek (PP), skladno s 3. členom te uredbe in po določilih 51.a člena Zakona o varstvu okolja. Za športne dvorane je v točki H.8 določeno, da je predhodni postopek potreben, če gre za športno dvorano, ki sprejme najmanj 1000 obiskovalcev. V projektu mora biti jasno razviden podatek, koliko obiskovalcev lahko prejme objekt in če več kot 1000, potem predložiti sklep MOP, ali je za objekt potrebna presoja vplivov na okolje.
·   Opredeliti je potrebno, ali gre s predmetnim posegom tudi za rekonstrukcijo objekta šole (v delu, kjer se z novo odprtino poveže z novim objektom). Ta prehod med šolo in dvigalnim jaškom mora biti viden v tlorisih vseh etaž. V tem smislu je potrebo dopolniti načrte (arhitektura, gradbene konstrukcije).
·   Jasno je potrebno definirati in opisati način izpolnjevanja zahtev Pravilnika o zahtevah za zagotavljanje neoviranega dostopa, vstopa in uporabe objektov v javni rabi ter več stanovanjskih stavb (Uradni list RS, štev. 97/03, 33/07, 77/09 – odl. US).
·   Iz tlorisa pritličja ni jasno, na kak način se iz telovadnice dostopa do dvigala. Objekt je namreč v javni rabi, zato mora biti omogočen dostop iz pritličja v nadstropje za funkcionalno ovirane osebe. V načrtu arhitekture je navedeno, da dvigalni jašek omogoča objektu šole dostopnost za funkcionalno ovirane osebe, vendar mora biti ta dostopnost v tem postopku zagotovljena prvenstveno za objekt, ki je predmet tega postopka, neodvisno od šole.
·   Dvigalo je potrebno definirati v tlorisih arhitekture.
·   Na str. 2/8 obrazložitve skladnosti s PUP je navedeno, da gre za območje C4, kar ne drži.
       Dajatve in prispevki:
·   Predložite odločbo o odmeri komunalnega prispevka in potrdilo o plačilu le-tega oz. ker gre za investitorja Občino Mislinja kak drug dokument, iz katerega bo razvidna poravnava te obveznosti v postopku izdaje gradbenega dovoljenja.
·   V ločenem postopku bomo odmerili odškodnino zaradi spremembe namembnosti kmetijskega zemljišča, saj je parcela 240/2 trajni travnik, boniteta 51.
       Stranke v postopku izdaje gradbenega dovoljenja:

·   Na parceli za gradnjo 240/5 (območje obstoječe šole) je v zemljiški knjigi knjižena služnost izgradnje sončne elektrarne v korist Gorenje gospodinjski aparati, d.d., Partizanska cesta 12, 3320 Velenje. Ta družba je skladno z določili ZGO-1 stranka postopka. K vlogi predložite pisno soglasje h gradnji po PGD (citira se številka, datum in izdelovalec projekta PGD, vključno z njegovo dopolnitvijo). Investitor namreč lahko kadarkoli med postopkom izdaje gradbenega dovoljenja predloži pisno izjavo stranke, da se strinja z nameravano gradnjo po projektu, ki je predložen k zahtevi za izdajo gradbenega dovoljenja (65. člen ZGO-1). V kolikor izjav sami ne boste pridobivali, nam to nemudoma sporočite, da bomo to stranko sami povabili v postopek.