,

Deset digitalnih marketinških smernic za leto 2018

Dave Chaffer, ustanovitelj podjetja za digitalni marketing Smart Insights in avtor 5 najbolj prodajanih knjig na področju digitalnega marketinga, je avtor prispevka v Smart Insights, v katerem je napovedal nekaj digitalnih marketinških trendov za leto 2018.

Trendi oziroma digitalne marketinške tehnike, o katerih piše avtor prispevka, izhajajo iz raziskave, v kateri je sodelovalo okoli 850 strokovnjakov iz področja marketinga, iz različnih vrst podjetij iz vsega sveta. Med top 3 trende se uvrščajo vsebinski marketing, ki se kaže kot močno orodje za komuniciranje s ciljnimi javnostmi, tudi na digitalnih kanalih. Na drugem mestu presenečajo t.i. veliki podatki. »Big data« omogočajo dejanski vpogled v aktivnosti in posledično bolj kakovostno sprejemanje nadaljnjih odločitev o tehnikah delovanja. Na tretjem mestu je umetna inteligenca in strojno učenje, ki je kot trend v raziskavo vključen prvič in se je že znašel na tretjem mestu.

Preostala orodja, ki jim bodo strokovnjaki za marketing v prihodnjem letu posvečali največ pozornosti so:
– komuniciranje na družbenih omrežjih,
– mobilni marketing,
– avtomatizacija trženja,
– optimizacija spletnih mest,
– optimizacija iskalnikov,
– internet stvari,
– spletni odnosi z javnostmi,
– digitalne skupnosti,
– partnerstva in co-marketing,
– plačano oglaševanje na iskalnikih in
– nosljiva tehnologija.

Celoten prispevek je na voljo tukaj…