, , , ,

Objavljen Javni razpis za sofinanciranje razvoja in promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij v Sloveniji

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je 9. marca 2018 objavilo Javni razpis za sofinanciranje razvoja in promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij v Sloveniji. Razpisanih sredstev je 4,6 milijonov evrov, rok za sprejem ponudb je odprt do 9. aprila 2018. 

NAMEN razpisa je spodbujanje razvoja in krepitev promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij v Sloveniji, s poudarkom na pospeševanju digitalne promocije na tujih trgih.

CILJI razpisa, ki se jih bo doseglo z dvigom prihodov in prenočitev turistov ter prilivov iz naslova izvoza potovanj, so naslednji:

– izboljšanje digitalne predstavitve vodilnih destinacij slovenskega turizma,
– vzpostavitev celovite in trženjsko učinkovite komunikacijske podobe vodilnih destinacij, ki bo skladna s komunikacijsko podobo na nacionalni ravni,
– osredotočenost na ciljne segmente in prednostne trge,
– nadaljnja krepitev zadovoljstva turistov,
– dvig konkurenčnosti slovenskega turizma tako na ravni destinacij kot tudi na nacionalni ravni.

CILJNA SKUPINA, kateri so namenjene storitve vodilnih destinacij, so mikro, mala in srednje velika podjetja v posameznih vodilnih destinacijah.

PREDMET javnega razpisa je sofinanciranje aktivnosti, povezanih z digitalno promocijo turistične ponudbe Slovenije na zaokroženih območjih, ki jih pokrivajo vodilne destinacije slovenskega turizma, ki jih definira Strategija trajnostne rasti slovenskega turizma 2017 – 2021, in z razvojem turističnih produktov.

UPRAVIČENCI razpisa so organizacije, ki na območju ene opredeljene vodilne destinacije izvajajo funkcije nosilca razvoja in promocija turizma, imajo to opredeljeno v svojih ustanovitvenih aktih in imajo za izvajanje teh funkcij soglasje občin na območju opredeljene vodilne destinacije. Upravičenec ima obliko zasebnega zavoda, javnega zavoda, javnega gospodarskega zavoda, občine (v primeru, ko je vodilna destinacija zgolj ena občina in aktivno izvaja naloge nosilca/upravljanja turizma v vodilni destinaciji), lokalne turistične organizacije, regionalne razvojne agencije in druge neprofitne organizacije, ki deluje na področju turizma.

Na območju ene vodilne destinacije bo sofinanciranje lahko odobreno zgolj eni organizaciji.

Okvirna skupna višina sredstev je 4.600.000,00 EURDinamika sofinanciranja operacije bo določena s pogodbo o sofinanciranju med ministrstvom in izbranim prijaviteljem kot upravičencem, v odvisnosti od finančnega načrta izvajanja projekta in od razpoložljivosti proračunskih sredstev.

UPRAVIČENI STROŠKI (v netu znesku brez DDV):

1.) Vodenje oz. administriranje operacije:

  • Stroški plač (stroški plač za enega zaposlenega pri prijavitelju, ki opravlja dela in naloge, povezane z vodenjem in administracijo operacije, oblikovanjem vsebin, urednikovanjem vsebin in spletnih strani, družabnih omrežij, delom na razvoju turističnih produktov itd.). Skladno z metodologijo je vrednost enote urne postavke 11,07 EUR. Na letni ravni se prizna največ 1.720 ur (efektivne delovne ure).
  • Posredni stroški, ki so povezani z neposrednimi aktivnostmi operacije, se uveljavljajo v obliki pavšalnega financiranja v višini do 15 % upravičenih neposrednih stroškov plač in povračil stroškov v zvezi z delom za osebje, ki izvaja dela na operaciji. Posredni stroški vsebinsko obsegajo ostale stroške delovanja (npr. stroški materiala, goriva, vode, telefona itd.)

2.) Razvoj turističnih produktov:

Stroški storitev zunanjih izvajalcev:

  • stroški oblikovanja novih integralnih turističnih produktov,
  • stroški oblikovanja 5-zvezdičnih doživetij v skladu z odprtim pozivom za 5-zvezdična doživetja STO za izvirne, edinstvene, pristne turistične produkte (ki jih je mogoče kupiti kot paket/doživetje) , ki uresničujejo vizijo slovenskega turizma in prispevajo k višji dodani vrednosti ter višji potrošnji tujih gostov v Sloveniji,
  • stroški izvedbe usposabljanj v podporo razvoju in trženju turističnih produktov, ogledov primerov dobrih praks turističnih produktov,
  • stroški aktivnosti za izboljšanje kakovosti turističnih produktov.

Upravičeni stroški v okviru tega dela so upravičeni zgolj v kohezijski regiji Vzhodna Slovenija in lahko dosežejo do 30 % vseh upravičenih stroškov operacije.

3.) Vzpostavitev sodobnih digitalnih orodij in digitalna promocija turistične ponudbe:

a) Stroški storitev zunanjih izvajalcev:

  • digitalna prenova obstoječih ali vzpostavitev novih digitalnih komunikacijskih orodij (destinacijske spletne strani, priprava vsebin za nastop na digitalnih komunikacijskih kanalih, investicija v razvoj napredne mobilne aplikacije in napredne digitalne tehnologije, kot npr. VR itd.) ter prilagoditev vsebin za splet, družabna omrežja in druge digitalne komunikacijske kanale,
  • oblikovanje vsebin za digitalno promocijo (grafično oblikovanje vsebin, fotografije, teksti, digitalni katalogi, promocijski filmi za različne kanale itd.),
  • stroški tržnih analiz in raziskav, povezanih z definiranjem ključnih ciljnih skupin za usmerjeno digitalno komuniciranje,
  • definiranje in implementacija analitičnih modelov digitalnih orodij, analiza uporabniške izkušnje na digitalnih orodjih, njena interpretacija in vključevanje v potrošnikovo nakupno digitalno pot,
  • svetovanje (vezano na vsebino razpisa),
  • prevajanje in lektoriranje vsebin (vezanih na vsebino razpisa),
  • izobraževanje na področju digitalnega marketinga (priprava in načrtovanje različnih tipov vsebin, analitika, upravljanje različnih vsebin itd.).

b) Stroški informiranja in komuniciranja:

  • spletno oglaševanje na tujih trgih in zakup medijskega prostora v digitalnih kanalih (produkcija oglasnih kreativ in zakup),
  • stroški vnosa vsebin v digitalna orodja (vključno z označevanjem, obveščanjem in informiranjem javnosti o izvajanju projekta s sredstvi evropske kohezijske politike).

c) Stroški investicij v neopredmetena osnovna sredstva:

  • plačilo uporabe licenc za informacijske sisteme (CRM sistemi, informacijski sistemi za upravljanje destinacij ipd.),
  • stroški informacijskih sistemov, ki omogočajo učinkovito in tehnološko dovršeno upravljanje destinacije (rezervacijski sistemi ipd.).

Upravičeni stroški pod točko 3. (vzpostavitev sodobnih digitalnih orodij in digitalna promocija turistične ponudbe) lahko obsegajo tudi 100 % upravičenih stroškov prijavljene operacije (operacija se lahko nanaša zgolj na to točko, medtem ko se ne mora nanašati zgolj na 1. (vodenje oz. administriranje operacije) ali točko 2.

Stroški so upravičeni, v kolikor bodo nastali v obdobju upravičenosti s pričetkom 1. januarja 2018 in najkasneje do 15. oktobra 2019.

Načrtovani upravičeni stroški, ki so predmet sofinanciranja, lahko obsegajo največ:

– v vodilnih destinacijah iz kohezijske regije Zahodna Slovenija, ki obsegajo eno občino: 110.000 evrov,
– v vodilnih destinacijah iz kohezijske regije Zahodna Slovenija, ki obsegajo zaokroženo območje več kot ene občine: 165.000 evrov,
– v vodilnih destinacijah iz kohezijske regije Vzhodna Slovenija, ki obsegajo eno občino: 150.000 evrov,
– v vodilnih destinacijah iz kohezijske regije Vzhodna Slovenija, ki obsegajo zaokroženo območje več kot ene občine: 225.000 evrov.

Minimalna načrtovana vrednost upravičenih stroškov operacije ne sme biti manjša od 30 % zgoraj navedenih najvišjih vrednosti upravičenih stroškov.

ROKA ZA ODDAJO VLOGE sta 9. april 2018 in 11. junij 2018.

Več o razpisu izveste tukaj.